Najczęściej zadawane pytania
Odbiór i dostawa
Jak odebrać zamówienie?
Zamówienie można odebrać osobiście lub upoważnić do jego odbioru firmę kurierską, która dostarczy je pod adres dostawy wskazany w formularzu.
Na czym polega odbiór przez kuriera?
Zamówienie może dostarczyć upoważniony przez Ciebie kurier. Wybierając w formularzu zamówienia opcję Dostawa, upoważniasz do odbioru zamówienia firmę kurierską, która dostarczy je pod wsazany w formularzu adres dostawy.
Jaki jest koszt dostawy?
Doręczenie przez kuriera zamówienia o wartości poniżej 300 zł wiąże się z opłatą 21 zł, o której informujemy podczas składania zamówienia i która jest częścią całkowitej ceny zamówienia. Dla zamówień o wyższej wartości dostawa jest darmowa.
Ile paczek otrzymam?
W przypadku odbioru przez kuriera zamówienia powyżej 12 butelek, możemy je podzielić na kilka przesyłek kurierskich. Nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
Kto realizuje dostawę zamówień?
Przy realizacji zamówień z odbiorem przez kuriera, Groni współpracuje z firmą kurierską DPD Polska.
Jak wygląda odbiór osobisty?
Zamówienia można odebrać z biura Groni w Zabrzu przy ul. Nocznickiego 9/2 w dni robocze w godzinach 9-19. Wybrane produkty pozostaną dla Ciebie zarezerwowane przez 7 dni. Prosimy o wcześniejsze umówienie terminu odbioru osobistego.
Zamówienia
Ile trwa realizacja zamówienia?
Przygotowujemy zamówienia do odbioru w ciągu jednego dnia roboczego licząc od złożenia zamówienia (przy odbiorze osobistym z płatnością przy odbiorze) lub od zaksięgowania wpłaty (w pozostałych przypadkach).
Jak śledzić przebieg realizacji zamówienia?
Możesz śledzić przebieg realizacji zamówienia na stronie Śledź zamówienie po wpisaniu numeru zamówienia i adresu e-mail użytego w formularzu zamówienia.
Płatności
Jakie są dostępne metody płatności?
Obsługujemy wszystkie szybkie płatności banków polskich. Akceptujemy karty płatnicze Visa i Mastercard oraz portfele elektroniczne Masterpass, Apple Pay i Google Pay. Za zakupy w Groni zapłacisz również BLIKiem i tradycyjnym przelewem bankowym. Przy odbiorze osobistym możliwa jest płatność gotówką.
Kto realizuje płatności w sklepie internetowym?
Dostawcą technologii dla płatności przy pomocy szybkich przelewów i BLIKa jest Paynow, a dla kart i portfeli elektronicznych PayU.
Jakie są dane konta do płatności przelewem?
Płatność przelewem bankowym prosimy realizować na konto nr 31 1140 2004 0000 3502 3568 5504 (mBank). W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia. Odbiorcą przelewu jest PHU MAWI Grażyna Mądzielewska
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić swoje zakupy?
Tak, możesz zwrócić produkty kupione w Groni w ciągu 30 dni od daty ich odbioru. Jednak prawo do zwrotu nie dotyczy produktów o otwartych pieczęciach opakowań (korek lub zakrętka), a także produktów niebędących w ofercie Groni i sprowadzonych na Twoje indywidualne zamówienie.
Jak skorzystać ze zwrotu?
Aby skorzystać ze zwrotu poinformuj nas o tym, przesyłając oświadczenie o zwrocie w ciągu 30 dni od odbioru zamówienia. Następnie w ciągu 14 dni należy na własny koszt odesłać zwracane produkty na nasz adres, który znajduje się w zakładce Kontakt.
Jak przygotować i wysłać oświadczenie o zwrocie?
Możesz skorzystać ze wzoru oświadczenia, które znajduje się tutaj. Oświadczenie należy wysłać na adres korespondencyjny lub adres mailowy wskazany w zakładce Kontakt.
Co zrobić w przypadku wady wina?
Jeśli zdarzy się, że zakupione wino dotknięte jest wadą (np. korkową), napisz do nas na adres e-mail lub adres korespondencyjny, które znajdziesz w zakładce Kontakt. W reklamacji spróbuj zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane, oraz żądanie w związku z wadą towaru. Odpowiemy do 14 dni i poinformujemy o dalszych krokach. Jeśli nie dotrzymamy tego terminu, Twoje żądanie zostanie uznane za uzasadnione. Honorujemy reklamacje w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Jak spakować zwracane lub reklamowane produkty?
Zalecamy stosowanie oryginalnego opakowania – nasze produkty zawsze wysyłamy w certyfikowanych kartonach do transportu win. Jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, użyj dopasowanego kartonu i zabezpiecz butelki np. przy pomocy folii bąbelkowej lub skrawków tektury. Wypełnij nimi również przestrzenie między butelkami. Za dostarczenie zwracanych produktów we właściwym stanie odpowiada Klient.